Pod hasłem „Wiosenne przebudzenie” ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors. Kilkutygodniowe działania promocyjne mają za zadanie przypomnienie klientom o nowym modelu Mitsubishi Outlander 2016 i skłonienie do wizyty w salonie jak największej liczby osób zainteresowanych zakupem tego renomowanego SUV-a. Firma reklamuje się za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media, prasy i stacji radiowych.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o korzystnej ofercie związanej z zakupem nowego modelu Mitsubishi Outlander 2016, co zachęci ich do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Przekaz skierowany jest głównie do właścicieli firm, którzy mogą skorzystać z atrakcyjnej raty leasingowej w wysokości 630 zł oraz promocyjnego ubezpieczenia, które kosztuje 2,9% wartości pojazdu. Drugi rodzaj ogłoszeń, skierowanych do klientów indywidualnych, reklamuje atrakcyjną cenę Outlandera w wysokości 95 990 zł, także w połączeniu z promocyjnym ubezpieczeniem i 5-letnią gwarancją, jakiej udziela Mitsubishi Motors.
Kampania wykorzystuje najbardziej efektywne kanały komunikacyjne: internet, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google a także radio i prasę. Reklama radiowa w wersji 30. i 15-sekundowej jest emitowana w 82 stacjach ogólnopolskich i regionalnych. Ponadto firma uruchomiła własną infolinię i z każdą osobą, która wyrazi zainteresowanie ofertą wyprzedażową skontaktuje się konsultant, który udzieli dalszych wskazówek i umówi potencjalnego klienta na rozmowę, czy jazdę testową.
Kampanię „Wiosenne przebudzenie” przygotowały na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors agencje Starcom, Imagine, Bluerank oraz CCIG.
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/outlander2016-firma/
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wiosenne-przebudzenie-nowa-kampania-reklamowa-mitsubishi-motors